مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 06:592019-10-09اقتصادي

توزیع سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین 1300 کودک نیازمند البرزی


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یک هزار و 300 کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز را دریافت کردند.

- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: یک هزار و 300 کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز را دریافت کردند.

سیّد هادی کرابی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در البرز با بیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسأله سوءتغذیه است، گفت: حدود پنج میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر 6 سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیرمددجو هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می کنند، اعلام کرد: در نیمه نخست سال جاری، یک هزار و 300 کودک نیازمند کمتر از 6 سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند که ارزش هر سبد غذایی 200 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین 1300 کودک نیازمند البرزی

توزیع سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین 1300 کودک نیازمند البرزی