مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 12:302019-10-08حوادث

دستگیری قاچاقچیان چوب در بابلکنار


فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری از دستگیری قاچاقچیان چوب در حوزه بابلکنارخبر داد و گفت: چهار نفر در این رابطه با هویت معلوم دستگیر و روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری، حسینعلی خورشیدی  گفت: در اجرای دستورالعمل صادره از فرماندهی یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مبنی بر تشدید برخورد با قاچاقچیان چوب و متخلفان که موجب دستگیری تعدادی از قاچاقچیان و متخلفان شده است.

وی افزود: در این راستا کشف و ضبط مقادیری از چوب آلات  و در نهایت تشکیل پرونده قضایی و توقیف تعدادی از خودروها و ادوات مربوطه تحویل پارکینگ نیروی انتظامی شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ ساری با بیان اینکه تعدادی از این قاچاقچیان و عناصر وابسته در اقدامی تلافی جویانه در چند نقطه از جنگل های حوزه بابلکنار اقدام به قطع 16 اصله درخت از گونه های مختلف جنگلی کردند، افزود: بلافاصله با حضور مأموران، متخلفان با یکدستگاه موتورسیکلت از منطقه مورد متواری شدند که پس از ردیابی و تحقیقات گسترده توسط ماموران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بابل و حضور یگان حفاظت اداره کل منابع طبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان چوب در بابلکنار

دستگیری قاچاقچیان چوب در بابلکنار