مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 10:202019-10-08سياسي

امنیت اجتماعی مرهون قدرت نیروی انتظامی


نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در راستای تامین امنیت اجتماعی تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در دیدا ربا فرمانده وپرسنل انتظامی استان با تبریک هفته ناجا به سبزپوشان و سبزقامتان نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای نیروی انتظامی، مسئولیت نیروی انتظامی را خطیر دانست و گفت: برقراری امنیت، برخورد با ناامنی ها، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد متخلفان همه برعهده نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت ملی، اجتماعی و امنیت مال و جان مردم و ناموس مردم است افزود: نیروی انتظامی باید روز به روز قدرتمند تر از قبل برای توسعه عزت، سربلندی و ارتقای امنیت اجتماعی این مرز و بوم تلاش کند.

امام جمعه اراک در ادامه ایمان، تقوا، آگاهی و داشتن بصیرت را رمز موفقیت نیروی انتظامی دانست و بر تقویت عزم و اراده کارکنان انتظامی تاکید کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید با قدرت از منافع ملی، مصالح ملی و حقوق مردم پاسداری و صیانت کند گفت: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می کند و در سال های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است و البته مردم هم موظفند با پلیس همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت اجتماعی مرهون قدرت نیروی انتظامی

امنیت اجتماعی مرهون قدرت نیروی انتظامی