مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مهر 1398 ساعت 07:072019-10-08اقتصادي

کارخانه آسفالت سامن برق و گاز ندارد!


شهردار سامن از تحقق نهضت آسفالت طی 3 ماه در این شهر با وجود کمبود اعتبارات خبر داد و گفت: شهرداری سامن یک کارخانه آسفالت دارد که فاقد امکانات برق و گاز است و با ژنراتور و نفت کوره کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عظیم باویسی امروز در نشست راهبردی اصحاب رسانه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سامن، با بیان اینکه بودجه شهرداری سامن در سال گذشته یک میلیارد و 800 میلیون تومان بود که امسال به 2 میلیارد تومان افزایش یافت، افزود: تا شهریورماه 66 درصد بودجه عمرانی تحقق یافت.

وی به تحقق وعده اش در بدو ورود به این شهر مبنی بر آسفالت ریزی بلوار سامن اشاره کرد و ادامه داد: در مدت کوتاه 3 ماهه با صرفه جویی در منابع مالی و کار جهادی توسط شهرداری بیش از 44 هزار مترمربع طول بلوار و 2 هزار مترمربع حاشیه میدان سامن لکه گیری و آسفالت شد که رضایت مردم را درپی داشت.

باویسی به موقعیت استراتژیکی سامن و قرار گرفتن آن به عنوان یک مسیر مواصلاتی مهم در جنوب استان همدان اشاره و اظهار کرد: روزانه حدود 6 هزار وسیله نقلیه سبک و سنگین از بلوار سامن عبور می کند که سبب فرسایش روکش آسفالت این مسیر می شود.

شهردار سامن به جدولگذاری حاشیه بلوار، خط کشی، رنگ آمیزی المان ها و چراغانی و نورپردازی سطح شهر، نصب تمثال شهدا و پرچم جمهوری اسلامی ایران در خیابان ها و میادین این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه آسفالت سامن برق و گاز ندارد!

کارخانه آسفالت سامن برق و گاز ندارد!