مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 11:512019-10-07بين الملل

وقتی حامیان یک فرقه ضدایرانی، مدافع فرقه ای ضدچینی می شوند


یک پایگاه خبری آمریکایی گزارشی را درباره دو مقام کانادایی منتشر کرده است که علاوه بر فرقه ضدایرانی منافقین، از یک فرقه ضدچینی نیز حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری هابیلیان، پایگاه خبری گری زون در گزارشی به بررسی مشی سیاسی دو سیاستمدار کانادایی پرداخته است که هم از فرقه ضدایرانی منافقین و هم از فرقه ضد چینی فالون گونگ، که هردوی آن ها مورد حمایت دولت های غربی هستند، دفاع می کنند.

در این گزارش که سوم اکتبر در پایگاه خبری گری زون متعلق به مکس بلومنتال، روزنامه نگار و خبرنگار صاحب عنوان آمریکایی، منتشر شده، آمده است که در ژوئن 2019 یک نهاد مستقر در لندن با نام چاینا تریبونال با انتشار گزارشی مدعی شده است که دولت چین به طور منظم به کشتن و شکنجه اعضای فالون گونگ، مهم ترین نیروی اپوزیسیون خارج نشین پکن از طریق جداسازی اعضای بدن آن ها مشغول است.

براساس گزارش گری زون، مدیران چاینا تریبونال گزارش خود را که با استقبال رسانه های موسوم به جریان اصلی در غرب روبرو شده است بر مبنای سندی قدیمی تر به نام برداشت خونین یا گزارش کیلگورمیتس تهیه کرده اند که اولین بار در سال 2006 منتشر شده و پس از آن چندبار به روزرسانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی حامیان یک فرقه ضدایرانی، مدافع فرقه ای ضدچینی می شوند

وقتی حامیان یک فرقه ضدایرانی، مدافع فرقه ای ضدچینی می شوند