مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مهر 1398 ساعت 01:552019-10-04حوادث

کاهش 5 درصدی حوادث در شهرضا


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهرضا گفت: در 6 ماهه نخست سال 98 نسبت به سال گذشته با کاهش 5 درصدی حوادث در شهرضا روبه رو بوده ایم.

- مجتبی فخاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان این که سازمان آتش نشانی یکی از بخش های مهم شهرداری شهرضا است که وظیفه ایمنی و اطفای حریق را بر عهده دارد، اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال 98، 218 مورد حادثه در شهرضا اتفاق افتاد که با موفقیت مهار و کنترل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهرضا با بیان این که آموزش میدانی شهروندان یکی از تأثیرگذارترین آموزش ها در مقابله با اطفای حریق است، افزود: 279 مورد نظارت ایمنی بر ساختمان ها، مراکز و اصناف و آموزش هزار و 160 نفر از مردم در مقاطع سنی مختلف از دیگر فعالیت های سازمان آتش نشانی در 6 ماهه نخست امسال است.

وی با اشاره به کاهش 5 درصدی حوادث در 6 ماهه نخست سال 98 نسبت به سال 97 بیان کرد: کاهش آمار حاکی از آن است که رعایت موضوعات ایمنی در عرصه های مختلف زندگی شهروندان فرهنگ سازی و نهادینه شده است.

فخاری با بیان این که در حال حاضر سازمان آتش نشانی شهرضا به مناطق داخل و خارج حریم شهر خدمت رسانی می کند، تصریح کرد: با توجه به این که آتش نشانی یکی از سخت ترین و خطرناک ترین مشاغل است، باید برای حمایت های قانونی مشاغل و سخت و زیان آور و حمایت های بیمه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی حوادث در شهرضا

کاهش 5 درصدی حوادث در شهرضا