مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-03سياسي

سهمیه قیر 98 تامین نشده است


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک مشکل اساسی در عمران و توسعه روستا ها، بازآفرینی شهری و جاده های برون شهری مربوط به تامین قیر است گفت: - به دلیل اختلاف سازمان برنامه و بودجه، دولت و وزارت نفت سهمیه قیر 98 داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد کاظمی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه همدان با بیان اینکه استاندار همدان استان را بسیار فعال کرده و در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده است اظهار کرد: شاهد این هستیم همدان در قالب کارگاه فعال و پرتلاش، کار ها را با وجود مشکلات تحریم در مسیر توسعه به خوبی پیش می برد.

وی با بیان اینکه یک مشکل اساسی در عمران و توسعه روستا ها، بازآفرینی شهری و جاده های برون شهری مربوط به تامین قیر است ادامه داد: به دلیل اختلاف سازمان برنامه و بودجه، دولت و وزارت نفت سهمیه قیر 98 داده نشده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل عدم تخصیص سهمیه قیر نمی توانیم طرح های مهم و بزرگ استان را اجرا کنیم افزود: تامین قیر می تواند در روستا ها به اجرای طرح هادی کمک کند.

وی با بیان اینکه اختلاف مربوط به تامین قیر بعد از گذشت هفت ماه رفع بشود باز نمی توانیم از سهمیه استفاده کنیم ادامه داد: مجلس هم حکم صادر کرده که وزارت نفت باید 4 میلیون قیر را در اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه قیر 98 تامین نشده است

سهمیه قیر 98 تامین نشده است