مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مهر 1398 ساعت 09:172019-10-03فناوري

فراتر از یک تلویزیون هوشمند


هوآوی به تازگی پا به عرصه تلویزیون های هوشمند گذاشته و با معرفی Huawei Vision TV با قابلیت های استثنایی قصد دارد تجربه کاربران درباره تلویزیون های هوشمند را متحول کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، در ادامه شما را با این دستگاه آشنا خواهیم کرد تا بدانید این محصول، فقط یک تلویزیون هوشمند نیست.

هوآوی در رویداد اختصاصی اخیر خود در کشور آلمان، در کنار گوشی های سری Huawei Mate 30، از مجموعه ای دیگر از دستگاه های هوشمند نیز رونمایی کرد که تلویزیون هوشمند Huawei Vision TV را می توان شاخص ترین این دستگاه ها دانست.

ریچارد یو مدیرعامل مدیرعامل هوآوی در این مراسم از Huawei Vision TV نه به عنوان یک تلویزیون، بلکه به عنوان اسمارت فونی با نمایشگر بزرگتر یا اسپیکر هوشمندی مجهز به یک صفحه نمایش یاد کرد.

Huawei Vision TV نخستین تلویزیون هوشمند ساخت هوآوی است که علاوه بر داشتن قیمت رقابتی، کیفیت و امکانات قابل ویژه ای دارد.

تلویزیون هوآوی به لطف استفاده از فیلترهای کوانتوم دات و رزولوشن 4K، کیفیت تصویر چشم گیری را به نمایش می گذارد.

به گفته هوآوی این تلویزیون قادر است فضای رنگی NTSC را به طور 100 درصد به نمایش بگذارد و از نرخ نوسازی تا 120 هرتز نیز پشتیبانی می کند؛ به همین دلیل می توان انتظار کیفیت بالایی از این تلویزیون داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراتر از یک تلویزیون هوشمند

فراتر از یک تلویزیون هوشمند