مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 17:042019-10-02سياسي

وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه اسفبار است/ قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب


فرماندار شهریار ضمن اشاره به خجالت آور بودن وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه برای شهرستان شهریار و لزوم محاکمه مقصر اصلی این وضعیت گفت: - با خرید زمین توسط سازنده شهرک هزینه ساخت تصفیه خانه فاضلاب توسط فرمانداری از محل ارزش افزوده شهرستان و شرکت آب و فاضلاب تامین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، نوراله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در دیدار مردمی با اهالی شهرک ثامن الائمه فردوسیه شهریار در مسجد این شهرک اظهار داشت: قطعا این جلسات برای گفت وشنود ها برقرار شده و امیدواریم مشکلات حاد منطقه حل شود و کوتاهی های در این منطقه رخ داده و شرمنده مردم هستیم.

وی افزود: شهرستان شهریار با 800 هزار نفر جمعیت با بسیاری از استان ها و مراکز استان ها برابری می کند و شاکله اداری در حد شهرستان است و فاصله ما با مردم فاصله معناداری است و با استانداردها فاصله داریم و برای کم کردن این فاصله نیاز به اعتبارات محاسبه شده مطلوب و سرعت بالای کار داریم.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: مهاجرت به شهریار در کنار سایر شهرستان های استان متفاوت است و در چند سال آینده 10 میلیون نفر به جمعیت تهران افزوده و 70 درصد در غرب تهران ساکن می شوند و لذا مشکل کلی وجود دارد و اینکه بگوییم دقیق کار انجام شده حرف درستی نیست وباید بپذیریم مردانه وارد کار نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه اسفبار است/ قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب

وضعیت فاضلاب شهرک ثامن الائمه فردوسیه اسفبار است/ قول ساخت تصفیه خانه فاضلاب