مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مهر 1398 ساعت 07:322019-10-02فرهنگي

پایان مهلت ارسال فیلم برای اسکار خارجی 2020


با پایان مهلت معرفی فیلم به آکادمی اسکار برای شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی (بین المللی) تاکنون 85 کشور فیلم های برگزیده خود را انتخاب کرده اند.

- با پایان مهلت معرفی فیلم به آکادمی اسکار برای شرکت در شاخه بهترین فیلم خارجی (بین المللی) تاکنون 85 کشور فیلم های برگزیده خود را انتخاب کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار پیش از این تاریخ اول اکتبر (10 مهر) را به عنوان پایان فرصت نهایی برای معرفی آثار برای شاخه بهترین فیلم بین المللی معرفی کرده و با پایان این فرصت تاکنون 85 کشور نماینده خود را انتخاب کرده اند و با توجه به اعلام رسمی چند روز آینده آکادمی اسکار، احتمال اضافه شدن چند کشور دیگر نیز همچنان وجود دارد.

غنا با فیلم آزالی ، اوگانادا با دستور از بالا و ازبکستان با فیلم نان داغ ، سه کشوری هستند که برای اولین بار در جوایز اسکار نماینده معرفی کرده اند و نیجریه هم نیز به احتمال فراوان به این جمع خواهد پیوست.

کمیته اسکار سینمای ایران امسال در نهایت دست به انتخاب مستند در جستجوی فریده ساخته مشترک کوروش عطایی و آزاده موسوی را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار زد تا سینمای ایران برای اولین بار با یک اثر مستند در این رقابت حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت ارسال فیلم برای اسکار خارجی 2020

پایان مهلت ارسال فیلم برای اسکار خارجی 2020