مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 شهریور 1398 ساعت 22:282019-09-22بين الملل

انتقاد بشار اسد از تجاوزات ترکیه به خاک سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد، رییس جمهور سوریه، در دیدار با هیأتی از نمایندگان پارلمان و شخصیت های سیاسی ایتالیا به ریاست پائولو رومانی، - رییس جمهور سوریه در جریان دیدار با یک هیأت اروپایی گفت: موضع بیشتر کشور های اروپایی درباره حوادث سوریه، از همان آغاز هیچ ارتباطی با واقعیت نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشار اسد، رییس جمهور سوریه، در دیدار با هیأتی از نمایندگان پارلمان و شخصیت های سیاسی ایتالیا به ریاست پائولو رومانی، عضو مجلس سنای این کشور، گفت: موضع بیشتر کشور های اروپایی درباره حوادث سوریه، از همان آغاز هیچ ارتباطی با واقعیت نداشت.

بشار اسد همچنین گفت: علیرغم ادامه برخی کشور ها به ویژه ترکیه و آمریکا و ابزار های آن ها به سیاست خود در برافروختن جنگ و قرار دادن موانع در راه از بین بردن کامل تروریسم و منع بازگشت آوراگان به کشور خود، اما برخی پیشرفت های مثبت نیز صورت گرفته است.

بشار اسد افزود: با این حال کشور های اروپایی با وجود تغییرات بزرگی که سوریه در سال های جنگ شاهد آن بود، به جای اینکه تلاش کنند تا منافع خود را تحقق بخشند به اتخاذ این موضع ادامه دادند، سیاستی را در پیش گرفتند که منافع آمریکا و همپیمانان آن را تامین می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بشار اسد از تجاوزات ترکیه به خاک سوریه

انتقاد بشار اسد از تجاوزات ترکیه به خاک سوریه