مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 10:532019-09-16سياسي

مشکل فیلم رستاخیز چگونه حل خواهد شد؟


«از آنجایی که ما با تعدد مراجع روبه رو هستیم و در یک حکومت اسلامی زندگی می کنیم، برای خارج شدن از این تعدد آرا و به منظور این که اقدامی به سامان داشته باشیم باید به فتوا یا حکم ولی فقیه حکومت اسلامی مراجعه کنیم.

- از آنجایی که ما با تعدد مراجع روبه رو هستیم و در یک حکومت اسلامی زندگی می کنیم، برای خارج شدن از این تعدد آرا و به منظور این که اقدامی به سامان داشته باشیم باید به فتوا یا حکم ولی فقیه حکومت اسلامی مراجعه کنیم.

در این صورت است که از این نابسامانی خارج می شویم و تکلیف مان در موارد مشابه روشن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عماد افروغ در یادداشتی در روزنامه اعتماد درباره سرنوشت فیلم رستاخیز، ساخته احمدرضا درویش نوشت: متاسفانه کشورمان تا حدودی درگیر رویکردها و مباحث جنجالی و هیجانی است و برایمان تفاوتی ندارد که درک درستی از ریشه و مبنای مساله داشته باشیم و به آن پاسخ بدهیم یا نه.

مشکل فیلم رستاخیز ظاهرا به طور خاص مربوط به نمایش چهره حضرت عباس است.

مراجع برای خودشان استدلال ها و منابعی دارند و عطف به آن منابع که می تواند یکی از آنها هم عرف باشد، حکم صادر می کنند و رای می دهند.

از طرفی حساسیت هایی هم در میان دینداران و مراجع وجود دارد که ممکن است بر حسب آن حساسیت ها و همچنین تفسیر دینی شان، تفسیر خاصی را به دست بدهند و از آنجایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فیلم رستاخیز چگونه حل خواهد شد؟

مشکل فیلم رستاخیز چگونه حل خواهد شد؟