مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 شهریور 1398 ساعت 09:032019-09-16اقتصادي

لینکران، پدیده نوظهور صنعت ساختمان


شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) در سال 1397 با هدف ایجاد رونق در تولید داخلی و کیاست خودکفایی در عرصه صنعت ساختمان، با تکیه بر تجربه و دانش گروه سازه پایدار تاسیس گردید.

- شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) در سال 1397 با هدف ایجاد رونق در تولید داخلی و کیاست خودکفایی در عرصه صنعت ساختمان، با تکیه بر تجربه و دانش گروه سازه پایدار تاسیس گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام فن تاپ، سایت تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت 13000 مترمربع در شهرک صنعتی شمس آباد مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها است که امکان تولید محصولات باکیفیت در سطح جهانی را فراهم می آورد.

شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان (فن تاپ) در مسیر تحقق رسالت های ملی با توکل بر خدا، باور توانایی ها و عزمی راسخ با پشتوانه تجربیات گروه سازه پایدار به عنوان یکی از پیشگامان عرصه تاسیسات ساختمانی در زمینه تامین متریال تاسیساتی از جمله سیستم ساپورت لینک، عایق های حرارتی، برودتی و صوتی آرماسل وان فلکس(armacelloneflex.

ir)، سیستم آتش بند و دودبند فلمرو (flamro.

ir) و اتصالات آکاردئونی کایسه ( kayse.

ir ) که در طول سالیان متمادی علاوه بر اعتماد و اعتبار کسب شده در تجارت، آزمودگی پرسنل و اطمینان به شکوفایی تولید ملی را نیز به ارمغان داشته است، اقدام به انتقال تکنولوژی به داخل کشور و تولید عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لینکران، پدیده نوظهور صنعت ساختمان

لینکران، پدیده نوظهور صنعت ساختمان