مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 13:132019-09-13فناوري

اختلاف نظر بر سر لزوم اتصال تلویزیون های هوشمند به شبکه 5G


خبر همکاری سامسونگ با بزرگترین اپراتور مخابراتی در کره جنوبی برای توسعه تلویزیون هوشمند 8K مجهز به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه، موجب شده که برخی از منتقدان از عدم لزوم پشتیبانی از فناوری شبکه 5G سخن بگویند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به محبوبیت و گسترش استقبال کشورهای مختلف از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G، بسیاری از شرکت ها و اپراتورهای بزرگ مخابراتی در جهان به توسعه و برقراری زیرساخت های لازم برای برقراری شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G اقدام کرده اند.

در این میان شرکت های تکنولوژی همچون سازندگان گوشی های هوشمند نیز در تلاشند تا معرفی و عرضه موبایل های مجهز به قابلیت پشتیبانی از فناوری مذکور، از سایر رقبای قدرتمند خود سبقت بگیرند که از جمله پیشگام ترین آنها می توان به شرکت های سامسونگ، هواوی، لنوو و ال جی اشاره کرد.

حالا گزارش های جدیدی در وب سایت ها و منابع خبری منتشر شده که گویای تلاش سامسونگ با شرکت SK telecom به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی فعال در کره جنوبی، برای توسعه و تولید یک مدل تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 8K و مجهز به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G است.

در صورتی که این تلویزیون با قابلیت های مذکور توسعه یابد، کاربران قادر خواهند بود با خریداری و استفاده از این محصول علاوه بر بهره مندی از کیفیت فوق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظر بر سر لزوم اتصال تلویزیون های هوشمند به شبکه 5G

اختلاف نظر بر سر لزوم اتصال تلویزیون های هوشمند به شبکه 5G