مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 شهریور 1398 ساعت 09:032019-09-04دانش

مروری بر وضعیت ثبت پایان نامه ها در ایرانداک/جای خالی حوزه های علمیه


مقایسه آمار ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده در سامانه ثبت ایرانداک از سوی دانشگاه ها در سال تحصیلی 96-97 با آماری که در همین خصوص و در بازه زمانی شش ماهه دوم سال 97 ارائه شده نشان می دهد، - تعداد مؤسسات همکاری کننده در زمینه ثبت افزایش یافته و نیز پایان نامه و رساله های ثبت شده واحدهای برگزیده دانشگاه آزاد اسلامی در شش ماهه دوم سال 97، نسبت به سال تحصیلی 96-97 با افزایشی نسبی همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه های برگزیده شش ماهه دوم سال 1397 در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها و پیشنهاده ها در حالی از سوی ایرانداک اعلام شده است که در هفته پژوهش سال گذشته (آذر ماه سال 97)، دانشگاه های برگزیده سال تحصیلی 1396-1397 در ثبت و همانندجویی پایان نامه ها، رساله ها و پیشنهاده ها اعلام شده بود.

بدین ترتیب تفاوت در بازه های زمانی که آمار دانشگاه های برگزیده در آن ها ارائه شده است (شش ماهه دوم سال 96+ شش ماهه اول سال 97) و (شش ماهه دوم سال 97)، اندکی مقایسه بین این آمار را دشوار می کند.

اما آنچه در مقایسه این آمار قطعی به نظر می رسد، این است که تعداد مؤسسات بیشتری در شش ماهه دوم سال 97 با سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده همکاری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر وضعیت ثبت پایان نامه ها در ایرانداک/جای خالی حوزه های علمیه

مروری بر وضعیت ثبت پایان نامه ها در ایرانداک/جای خالی حوزه های علمیه