مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-03پزشكي

اردوهای جهادی نمایش محبت و عشق جوانان انقلابی


به دعوت بسیج رسانه بازدیدی از عملکرد اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از روستاهای محروم کبودراهنگ و رزن صورت گرفت که در این بازدید خبرنگاران از نزدیک در جریان فعالیت های اردوهای جهادی قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب این روستاها از سوی مسئولان اردوهای جهادی در نهایت دقت و ظرافت صورت گرفته زیرا روستاهایی را انتخاب کردند که در نهایت گرفتاری ها و مشکلات قرار داشته و در محرومیت دست و پا می زدند.

مدارس کهنه و نیمکت های قدیمی، جاده های خاکی و بدون زیرساخت، نداشتن آب سالم و همیشگی، وجود بیماری هایی که سرپرستان خانواده ها توانایی پیگیری و درمان بیماری ها را ندارند، تنها بخش کوچکی از نقاط ضعف های این روستاها بود که در عرض 3 ساعت بازدید خبرنگاران به چشم آمد.

با وجود مشکلات گسترده این افراد، صفا و صمیمیت اهالی روستا همچنین بیرق های سیاه و سرخی که در نخستین روز ماه محرم، بر فراز هر خانه و مسجدی برافراشته شده بود نشان از صفا و اعتقادات این مردم پاک و مهربان داشت که در همه عرصه ها نظام را حمایت کرده ولی مسئولان این افراد را به راحتی فراموش کردند و امروز با وجود این فرشته های زمینی گرد و غبار بی مهری مسئولان از دل های آنان زدوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای جهادی نمایش محبت و عشق جوانان انقلابی

اردوهای جهادی نمایش محبت و عشق جوانان انقلابی