مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 15:032019-08-31سياسي

انتقاد نماینده زنجان از دولت در موضوع معرفی وزرای پیشنهادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی وقف چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آموزش و پرورش اظهارداشت: - وقف چی با بیان اینکه افرادی با تخصص های بهتر از وزرای پیشنهادی می توانستند به مجلس معرفی شوند، گفت: از اسفند 96 تاکنون آیین نامه اجرایی قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی تدوین نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی وقف چی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، در ارزیابی خود از وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و آموزش و پرورش اظهارداشت: معتقدم افراد زیادی با تخصص های بهتر و موفق تر از وزرای پیشنهادی فعلی می توانستند معرفی شوند.

وی افزود: آقای حاجی میرزایی در جایگاه خود به عنوان دبیر دولت موفق بوده، اما در جایگاه معرفی شده به عنوان وزیر آموزش و پرورش، به دلیل فاصله طولانی بیش از 18 سال با آموزش و پرورش و با توجه به شرایط سنی وی، موفق نخواهد بود.

نماینده مردم زنجان در مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید فردی را معرفی کند که وقتی با چالش های آموزش و پرورش روبرو می شود بتواند آن ها را حل و فصل کند، اظهارداشت: با توجه به شرایط و ظرفیت نخبگی در آموزش و پرورش و بدنه آن این انتخاب درست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده زنجان از دولت در موضوع معرفی وزرای پیشنهادی

انتقاد نماینده زنجان از دولت در موضوع معرفی وزرای پیشنهادی