مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 08:582019-08-31فرهنگي

آغاز هفته جشنواره فیلم های شبکه 4 با یک فیلم جنایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فیلم خانه شبکه چهار هر روز ساعت 10:30 روی آنتن می رود و روزانه یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، - سقوط، دوازده، حس ششم، به نام پدر، موجود، کلاه و بازی تقلید در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار سیما نمایش داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، فیلم خانه شبکه چهار هر روز ساعت 10:30 روی آنتن می رود و روزانه یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می کند.

سید علی روحانی، رامتین شهبازی، جواد طوسی، امیررضا نوری پرتو و خسرو نقیبی منتقدین این هفته فیلم خانه هستند که قرار است به نقد و تحلیل فیلم های سقوط، دوازده، حس ششم، به نام پدر، موجود، کلاه و بازی تقلید می پردازند.

در ادامه اطلاعات فیلم های سینمایی عنوان شده به همراه خلاصه داستان که قرار است از 9 تا 15 شهریور در فیلم خانه به نمایش درآید آمده است: فیلم سینمایی سقوط (faaling down) با بازی مایکل داگلاس روز شنبه 9 شهریور ماه در قالب برنامه فیلم خانه پخش می شود.

این فیلم محصول مشترک دو کشور فرانسه و آمریکاست که توسط جوئل شوماخر در سال 1993 کارگردانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته جشنواره فیلم های شبکه 4 با یک فیلم جنایی

آغاز هفته جشنواره فیلم های شبکه 4 با یک فیلم جنایی