مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 08:582019-08-31اقتصادي

کاهش تعداد شعب بانکها کار ساده ای نیست


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این که موانع و مشکلاتی در جریان کاهش شعب بانکی وجود دارد، گفت که این کار به سادگی قابل انجام نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دژپسند در سی امین همایش بانک داری اسلامی که در ساختمان بانک مرکزی در حال برگزاری است، با بیان اینکه 38 سال از تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا می گذرد، اظهار کرد: شاید انتظار می رفت که امروز در نقطه ای باشیم که کاملا این احساس شکل گرفته باشد که در ایران بانک داری کاملا اسلامی است و هیچ شبهه ای بر آن وجود ندارد و الگوی کل کشورها در جهان باشیم.

وی افزود: اما امروز شاهدیم که هنوز در مورد مبانی دچار یک اساسی هستیم به گونه ای که برخی مراجع نسبت به عملیات به شدت موضع دارند؛ برخی قائل به این هستند که قوانین و مقررات مشکل ندارد و مشکل در اجراست و برخی نیز معتقدند که به خوبی اجرایی می شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فارغ از ضعف ها باید عملکرد نظام بانکی را در این شرایط بسیار سخت و پرتنش ارج گذاشت و در عین حال موانع و مشکلات را از سر راه برداریم نه اینکه موانع را بیشتر کنیم.

دژپسند با بیان اینکه بانک داری اسلامی مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفته است، گفت: حتی کشورهایی که مهد اقتصاد سرمایه داری هستند نیز به این بانک داری توجه می کنند و این وظیفه ما را سنگین می کند، چراکه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعداد شعب بانکها کار ساده ای نیست

کاهش تعداد شعب بانکها کار ساده ای نیست