مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 شهریور 1398 ساعت 09:232019-08-29حوادث

نجات فرد سقوط کرده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز


مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از نجات فرد میان سال از دره ای در روستای گرکین پس از چهار روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، حمیدرضا ململی، مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: فرد میان سالی که در حال رانندگی با خودروی پراید خود بود به دره 150 متری در روستای گرکین سقوط کرده و مصدوم شده بود؛ پس از چهار روز با حضور آتش نشانان قزوین و عملیات نفس گیر نجات پیدا کرد.

وی افزود: در پی تماس با سامانه 125 از سوی عوامل هلال احمر و نیاز به تجهیزات تخصصی آتش نشانی مبنی بر نجات فرد سقوط کرده در دره 150 متری، تیم امدادونجات کوهستان ایستگاه های چهار و پنج با تجهیزات امدادی و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر منطقه دو عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین تصریح کرد: فرد مصدوم چهار روز پیش در حین رانندگی به دره سقوط کرده بود که به دلیل صعب العبور بودن مسیر هیچ فردی متوجه این حادثه نشده بود.

ململی بیان کرد: این فرد در مدت چهار شبانه روز با خوردن آب که در خودرو داشت توانسته بود زنده بماند و بعدازاین مدت به رغم شکستگی هایی که در اعضاء بدن داشت توانسته بود با روشن کردن آتش رهگذران را متوجه حضور خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات فرد سقوط کرده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز

نجات فرد سقوط کرده به دره 150 متری از مرگ حتمی پس از 4 روز