مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 شهریور 1398 ساعت 11:282019-08-27سياسي

بررسی موضوع بازداشت دو نماینده در جلسه «پزشکیان» با «رییسی»


سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از جلسه تعدادی از اعضای این هیات با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: تفاهمی در این جلسه صورت گرفت تا قوه قضاییه در بررسی پرونده های مربوط به نمایندگان ارتباط بیشتری با هیات نظارت داشته باشد.

- بررسی موضوع بازداشت دو نماینده در جلسه پزشکیان با رییسی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از جلسه تعدادی از اعضای این هیات با رییس قوه قضاییه خبر داد و گفت: تفاهمی در این جلسه صورت گرفت تا قوه قضاییه در بررسی پرونده های مربوط به نمایندگان ارتباط بیشتری با هیات نظارت داشته باشد.

محمدجواد جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته آقای پزشکیان به عنوان رییس هیات نظارت به همراه چند عضو هیات رییسه مجلس جلسه ای با آقای رییسی رییس قوه قضاییه در جهت تفاهم بیشتر برای رسیدگی به پرونده های احتمالی نمایندگان به دنبال موضوعات پیش آمده داشتند.

وی توضیح داد: در این جلسه تاکید شد که قوانین هیات نظارت برای قوه قضاییه قابل احترام است لذا قرار شد جلسه مشترکی بین هیات نظارت با هیات تعیین شده از سوی آقای رییسی برگزار شود.

احتمالا این هیات متشکل از اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، رحیمی معاون پارلمانی قوه و چند نفر دیگر خواهد بود تا اگر موردی از پرونده نمایندگان بود علاوه بر هیات نظارت به این هیات هم داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موضوع بازداشت دو نماینده در جلسه «پزشکیان» با «رییسی»

بررسی موضوع بازداشت دو نماینده در جلسه «پزشکیان» با «رییسی»