مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مرداد 1398 ساعت 08:532019-08-21ورزشي

بازگشت یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال ایران روز 15 مرداد با شرکت آل اشپورت آلمان برای تامین البسه تمام تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قرارداد امضاء کرد و برهمین اساس این شرکت آلمانی تا پایان جام جهانی 2022 به عنوان تولید کننده .

- نماینده شرکت تولید کننده البسه تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فدراسیون فوتبال ایران روز 15 مرداد با شرکت آل اشپورت آلمان برای تامین البسه تمام تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی قرارداد امضاء کرد و برهمین اساس این شرکت آلمانی تا پایان جام جهانی 2022 به عنوان تولید کننده لباس های ملی پوشان کشورمان معرفی شد.

پس از امضاء این قرارداد، کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، 23 مرداد با منتشر کردن اطلاعیه ای از علاقه مندان به طراحی لباس برای تیم ملی دعوت کرد تا با ارسال طرح پیشنهادی خود در راه تولید لباس های جدید تیم های ملی مشارکت کنند.

با توجه به نزدیکی زمان انعقاد قرارداد طرفین با آغاز رقابت های مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر، شرکت آل اشپورت فرصتی برای تولید لباس های اختصاصی برای تیم ملی نداشت و به همین دلیل قرار است شاگردان مارک ویلموتس در دور رفت این رقابت ها و تقابل با تیم های هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق از طرح های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی

بازگشت یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی