مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مرداد 1398 ساعت 15:182019-08-19دانش

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز به آلمان اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای شکل گیری و توسعه تعاملات بین المللی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز تابستان امسال برای تکمیل نخستین دوره درس مشترک با عنوان یادگیری مشارکتی مجازی یا VCL (Virtual Collaborative Learning) به دانشگاه صنعتی .

- دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز برای تکمیل نخستین دوره درس مشترک با عنوان یادگیری مشارکتی مجازی به دانشگاه صنعتی درسدن آلمان اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای شکل گیری و توسعه تعاملات بین المللی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز تابستان امسال برای تکمیل نخستین دوره درس مشترک با عنوان یادگیری مشارکتی مجازی یا VCL (Virtual Collaborative Learning) به دانشگاه صنعتی درسدن آلمان اعزام شدند.

این دوره با حمایت مالی موسسه DAAD و دانشگاه درسدن، طراحی شده است.

تیم ایرانی به نمایندگی دانشگاه شیراز طی یک سفر 10 روزه به آلمان و دانشگاه صنعتی درسدن، برای ارائه دستاورد ها و تعاملات رودر رو با تیم های مجازی بین المللی و کسب تجارب بیشتر، به بحث و تبادل نظر پرداخت و طی این سفر نتایج مباحث و تجربیات بصورت حضوری مطرح شد.

در این سفر علمی بین المللی، 5 کارگاه تخصصی و تکمیلی به صورت مشترک با حضور 12 دانشجوی تحصیلات تکمیلی از دانشگاه شیراز و 15 دانشجو از دانشگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز به آلمان اعزام شدند

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز به آلمان اعزام شدند