مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مرداد 1398 ساعت 22:582019-08-18اقتصادي

21درصد واحد های تولیدی درشهرک های صنعتی کشور دچار رکود هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن صالحی نیا شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از هفته بزرگداشت صنایع کوچک در شهرک صنعتی ناحیه چهار اهواز در جمع تعدادی از صنعتگران استان بیان کرد: - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 80 هزار واحد صنعتی در کشور وجود دارد که 44 هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی فعال هستند و 21 درصد از واحد های تولیدی درون شهرک های صنعتی کشور دچار رکود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن صالحی نیا شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از هفته بزرگداشت صنایع کوچک در شهرک صنعتی ناحیه چهار اهواز در جمع تعدادی از صنعتگران استان بیان کرد: بخش زیادی از واحد های صنعتی بزرگ از خدمات صنایع کوچک استفاده می کنند و صنایع بزرگ موفقیت خود را در صادرات مدیون صنایع کوچک و خدمات ان ها هستند.

وی گفت: امروزه صنایع کوچک در تامین نیاز های عمومی و تامین تجهیزات صنایع بزرگ فعالیت دارند، در گذشته برای تامین تجهیزات صنایع بزرگ باید با کشور های خارجی مذاکره می کردیم، اما اکنون به مرحله ای در بخش صنایع کوچک رسیده ایم که تجهیزات و قطعات موردنیاز صنایع بزرگ را تامین می کنند.

صالحی نیا درادامه با اشاره به تنوع خوشه های صنعتی در کشور بیان کرد: یکصد نوع خوشه صنعتی در کشور وجود دارد و مطالعات 300 خوشه صنعتی دیگر نیز در حال انجام است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21درصد واحد های تولیدی درشهرک های صنعتی کشور دچار رکود هستند

21درصد واحد های تولیدی درشهرک های صنعتی کشور دچار رکود هستند