مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 10:032019-08-17آخرین اخبار

خرید دشوار؛ آنچه که گرانی در کاسه جهیزیه نوعروسان گذاشت


مستاصل و نگران با ماشین حساب تلفن همراهش جمع و تفریق کرده و لیستی را که فروشنده به دستش داده، نگاه کرده و می فهمد که حساب و کتاب هایش جور در نمی آید، - فکر نمی کرد این میزان پول کم بیاورد و حالا همه برنامه هایش به هم ریخته و نمی داند که چکار کند، فکر می کرد با وام ازدواجش می تواند همه وسایل مورد نیاز یک جهیزیه را بخرد ولی حالا با این 30 میلیون .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس رسم و رسوم ایرانی ها عروس خانم ها باید قبل از مراسم عروسی جهیزیه کاملی داشته باشند.

هر چند این جهیزیه می تواند بر اساس الگوهای اسلامی بسیار سبک تعریف شود اما برخی رفتارها و خرده فرهنگ های ابداعی و غلط که ناشی از چشم و هم چشمی میان خانواده هاست آن را به سدی بزرگ برای خانواده عروس تبدیل کرده است.

در بازار جهیزیه باید کفش آهنی پا کرد و پرسان پرسان بهترین کالا و ارزان ترین آن را برای جهیزیه خرید.

در این میان انتخاب لوازم اصلی آشپزخانه مانند اجاق گاز، یخچال، ماشین لباس شویی و جاروبرقی و غیره از اهمیت بیشتری برخوردار است و به قول معرف پیشانی جهیزیه محسوب می شود.

در روزهای اخیر نمایشگاه ملزومات جهیزیه در زنجان برگزار شد که عرضه کنندگان ملزومات جهیزیه از استان های مختلف کشور در این نمایشگاه حضور داشتند و همه عرضه کنندگان به کاهش قدرت خرید مردم برای جهیزیه، متفق القو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید دشوار؛ آنچه که گرانی در کاسه جهیزیه نوعروسان گذاشت

خرید دشوار؛ آنچه که گرانی در کاسه جهیزیه نوعروسان گذاشت