مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 مرداد 1398 ساعت 20:132019-08-12بين الملل

فقط ملت های منطقه می توانند امنیت آن را تضمین کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که عصر دیروز (یکشنبه) به منظور دیدار و گفتگو با مقامات قطری راهی دوحه شد، - وزیر امور خارجه ایران در گزارشی از سفرش به دوحه و دیدارهایش با امیر قطر و وزیر خارجه این کشور تصریح کرد: فقط ملت های منطقه می توانند امنیت آن را تضمین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که عصر دیروز (یکشنبه) به منظور دیدار و گفتگو با مقامات قطری راهی دوحه شد، دقایقی قبل با انتشار تصاویری از دیدارهایش با شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر و همچنین محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه این کشور در صفحه توییترش نوشت: از سفر بسیار سازنده به قطر بازگشتم.

با امیر قطر و وزیر خارجه این کشور درباره موضوعات دوجانبه، منطقه ای و جهانی بحث و تبادل نظر کردیم.

وی با اشاره به مصاحبه مفصلی که با الجزیره انگلیسی داشته، تصریح کرده است: فقط ملت های منطقه می توانند امنیت منطقه را تضمین کنند.

- نخست همسایگان-.

وزیر خارجه ایران در دیداری که با همتای قطری داشت، امنیت خلیج فارس را مسؤولیت کشور های همین منطقه خواند و نه نیرو های خارجی و بر مسؤولیت ایران در حفظ صلح و ثبات منطقه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط ملت های منطقه می توانند امنیت آن را تضمین کنند

فقط ملت های منطقه می توانند امنیت آن را تضمین کنند