مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 15:232019-08-03سياسي

مراسم یادبود حسین آهی برگزار شد


مراسم یادبود حسین آهی، شاعر و گوینده فقید رادیو در خانه شاعران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، سیدحسین موسوی بلده در این مراسم آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد و حسام الدین سراج و خدیو رفعتی در بخش های مختلف برنامه به اجرای موسیقی پرداختند.

ساعد باقری که اجرای برنامه را نیز بر عهده داشت، با ذکر خاطراتی از حسین آهی گفت: بازی کردن نقش حسین آهی بسیار سخت است و تنها او می توانست این نقش سخت را به آسانی بازی کند، چرا که خودش بود، بدون هیچ تکلفی و همه کسانی که حسین آهی را می شناسند، همواره از مهربانی او یاد می کنند.

این شاعر ادامه داد: حسین آهی و استاد اوستا، معلم نسل اول شاعران پس از انقلاب در حوزه اندیشه و هنر اسلامی، حوزه هنری کنونی، بودند و مدت ها بعد متوجه شدیم که اگر ما را با عناوین ادیب و استاد خطاب می کردند در واقع انتظار خود را از ما بیان می کردند و باید بگویم که گذشته از مراتب استادی، همه ما اگر با مشکلی مواجه می شدیم، برای حل آن همواره به او مراجعه می کردیم.

پس از آن، فاطمه راکعی با بیان تسلیت درگذشت حسین آهی، گفت: او در عین طنازی و سریع الانتقال بودن، بسیار مهربان بود و سلوکی درآمیخته با شعر و ادب و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی داشت و این موضوع، از دست دادن او را بسیار دردناک تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادبود حسین آهی برگزار شد

مراسم یادبود حسین آهی برگزار شد