مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 08:582019-07-30سياسي

دستگیری 20 زن همدانی در یک دورهمی


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از دستگیری و تحویل به مراجع قضایی چند تن از زنان همدانی فعال در شبکه ترویج سبک زندگی غربی خبر داد.

- مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از دستگیری و تحویل به مراجع قضایی چند تن از زنان همدانی فعال در شبکه ترویج سبک زندگی غربی خبر داد.

علی اکبر کریم پور در گفت وگو با ایسنا، با اعلام انهدام شبکه ترویج سبک زندگی غربی در دورهمی بانوان در استان همدان توضیح داد: گروه هایی در فضای مجازی و حقیقی به صورت شبکه ای اقدام به عضوگیری از بانوان و دختران همدانی می کردند تا آنان را برای حضور در میهمانی ها و مراسمات خاص با اهداف ضدفرهنگی آماده سازند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام سعی در ایجاد موج رسانه ای با ترویج سبک زندگی غربی دارند که با انهدام و دستگیری این شبکه به اهداف شوم خود نرسیدند، مطرح کرد: مدیران این مراسمات برای دعوت از میهمانان خود که غالباً از خانمهای خانه دار، فرهنگی و آرایشگران بودند، اقدام به ایجاد کانال هایی در فضای مجازی با عناوین مختلف کرده و با بیان شرایط و تبلیغات خاص از مدعوین خود برای حضور در میهمانی ها دعوت به عمل می آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 20 زن همدانی در یک دورهمی

دستگیری 20 زن همدانی در یک دورهمی