مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مرداد 1398 ساعت 02:532019-07-25فناوري

سامانه همانندجو چقدر کپی کاری در پایان نامه ها را تشخیص می دهد؟


عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: سامانه همانندجو در بخش نرم افزار و موتور جستجو، قابل راستی آزمایی است.

- سامانه همانندجو چقدر کپی کاری در پایان نامه ها را تشخیص می دهد؟ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) گفت: سامانه همانندجو در بخش نرم افزار و موتور جستجو، قابل راستی آزمایی است.

موتور جستجو کارش را به دقت و به درستی انجام می دهد و خروجی هایی که ایجاد می کند و در اختیار قرار می دهد، بی ربط یا غیرقابل استناد نیستند.

فرد به محض آنکه خروجی را دریافت می کند، می تواند به راستی آزمایی آن بپردازد و شبهاتی که دارد را بررسی کند.

در عین حال ایرانداک این آمادگی را دارد که شبهات دوستانی را که فکر می کنند موتور جستجو نیازمند بررسی بیشتر است، برطرف کند.

فرهاد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، با ارائه توضیحاتی درباره سامانه همانندجو، اظهار کرد: این سامانه شامل دو بخش عمده موتور جست وجو و پایگاه اطلاعات می شود و پایان نامه و رساله هایی که دریافت می کنیم، با این پایگاه تطبیق داده و در صورت وجود همانندی بین آن ها، این موارد را ارائه می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شکی نیست هر چه مجموعه پایگاه اطلاعات تکمیل تر باشد، احتمال به دست آوردن نتایج بهتر بیشتر خواهد بود، تأکید کرد: همه اذعان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه همانندجو چقدر کپی کاری در پایان نامه ها را تشخیص می دهد؟

سامانه همانندجو چقدر کپی کاری در پایان نامه ها را تشخیص می دهد؟