مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 21:292019-07-22بين الملل

استفاده افراطی آمریکا از دلار و تبدیل آن به سلاح علیه مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که صبح امروز (دوشنبه) در ادامه سفرش به آمریکای لاتین وارد ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه شد، - وزیر خارجه ایران گفت: استفاده افراطی آمریکا از دلار و تبدیل آن به سلاح علیه مردم باعث شده که کشور های مختلفی در دنیا دلار را در تعاملاتشان کنار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که صبح امروز (دوشنبه) در ادامه سفرش به آمریکای لاتین وارد ماناگوآ پایتخت نیکاراگوئه شد، پس از دیدار و گفتگو با دنیس مونکادا همتای نیکاراگوئه ای در نشست خبری مشترک گفت: استفاده افراطی آمریکا از دلار و تبدیل آن به سلاح علیه مردم باعث شده کشور های مختلفی در دنیا در تعاملاتشان دلار را کنار بگذارند.

ظریف اضافه کرد: ما (ایران) نیاز هایی داریم که نیکاراگوئه می تواند آن ها را برآورده کند به ویژه در حوزه مواد غذایی، گوشت و غلات و نیکاراگوئه نیز نیاز هایی در حوزه انرژی، تکنولوژی و در حوزه دارو دارد که ایران این توان را دارد این نیاز ها را با نیاز های خود تبادل کند.

ظریف این موارد را حوزه هایی خواند که با همتای خود آن ها را بررسی می کند و افزود: معتقدیم ایران و نیکاراگوئه می توانند از شرایط کنونی برای همکاری های جنوب - جنوب که همیشه شعار جنبش عدم تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده افراطی آمریکا از دلار و تبدیل آن به سلاح علیه مردم

استفاده افراطی آمریکا از دلار و تبدیل آن به سلاح علیه مردم