مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 10:392019-07-22دانش

مرکز نوآوری معدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایون کتیبه رییس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، - رییس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مرکز نوآوری معدنی و صنایع معدنی در دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایون کتیبه رییس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، گفت: فارغ التحصیلان این دانشکده در بسیاری از صنایع و معادن داخلی و خارجی مشغول به کار هستند.

کتیبه افزود: همچنین فارغ التحصیلان این دانشکده به عنوان عضو هیات علمی در بسیاری از دانشگاه های داخلی و خارجی مشغول به تدریس و تحقیق هستند.

وی تاکید کرد: سطح علمی دانشجویان این دانشکده در جایگاهی است که بسیاری از دانشگاه های اروپایی، آمریکایی و استرالیا خواهان فارغ التحصیلان ما هستند.

رییس دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: این دانشکده با بخش های مختلف معدنی کشور ارتباط دارد.

همچنین فارغ التحصیلان این دانشکده در حوزه های عمرانیِ مرتبط با مباحثِ مختلف مهندسی زمین، سد سازی، اکتشاف و استخراج نفت و راه سازی نیز مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری معدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد

مرکز نوآوری معدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد