مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 14:142019-07-16سياسي

سکوت وزارت امور خارجه در قبال پیگیری وضعیت زکزاکی خلاف آرمان های انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی بیانیه ای ضمن انتقاد از عملکرد وزارت امور خارجه کشورمان در قبال پیگیری وضعیت نامساعد شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه نوشت: - چرا باید در مورد شیخ مصلح تقریبی و مؤمن شیخ ابراهیم زکزاکی این گونه فاجعه آفرینی شود و حدود یک هزار نفر کشته شوند و فرزندان او به شهادت برسند و دنیای اسلام ساکت بماند؟ اهداف دشمنان اسلام بسیار خطرناک است و وظیفه همه، بصیرت و بیداری است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیش از چهار سال از حبس ناجوانمردانه رهبر شیعیان نیجریه می گذرد.

حبسی که با کشتار سبعانه شیعیان و انهدام حسینیه متبرک بقیه الله (عج) آغاز شد و امروز به ترورِ شیمیایی آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی منتهی شده است.

متأسفانه در تمام این سال ها و حتی پیش از آن، زمانی که صد ها نفر از شیعیان نیجریه و از جمله شش تن از فرزندان آیت الله زکزاکی به تحریک وهابیون مورد قتل عام قرارگرفتند، مجامع حقوق بشری همواره سکوت تعمدانه ای را در برابر این جنایت های دردناک در پیش گرفتند.

این سکوت مذبوحانه در برابر جنایتی انجام می شود که نه صرفاً براساس اصول اسلامی که حتی براساس اصولِ منشور ملل و بیانیه جهانی حقوق بشر نیز فاجعه بارترین جنایت بشری، یعنی نوعی ژنوساید یا همان پاکسازی نسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت وزارت امور خارجه در قبال پیگیری وضعیت زکزاکی خلاف آرمان های انقلاب است

سکوت وزارت امور خارجه در قبال پیگیری وضعیت زکزاکی خلاف آرمان های انقلاب است