مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 13:582019-07-16سياسي

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت ترور شیمیایی شیخ زکزاکی


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه ای ترور شیمیایی شیخ زکزاکی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : بیش از چهار سال از حبس ناجوانمردانه رهبر شیعیان نیجریه می گذرد.

حبسی که با کشتار سبعانه شیعیان و انهدام حسینیه متبرک بقیه الله (عج) آغاز شد و امروز به ترورِ شیمیایی آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی منتهی شده است.

متأسفانه در تمام این سال ها و حتی پیش از آن، زمانی که صدها نفر از شیعیان نیجریه و از جمله شش تن از فرزندان آیت الله زکزاکی به تحریک وهابیون مورد قتل عام قرارگرفتند، مجامع حقوق بشری همواره سکوت تعمدانه ای را در برابر این جنایت های دردناک در پیش گرفتند.

این سکوت مذبوحانه در برابر جنایتی انجام می شود که نه صرفاً براساس اصول اسلامی که حتی براساس اصولِ منشور ملل و بیانیه جهانی حقوق بشر نیز فاجعه بارترین جنایت بشری، یعنی نوعی ژنوساید یا همان پاکسازی نسلی محسوب می شود چه اینکه وهابیونِ دست پرورده صهیونیسم عزم خود را برای نابودی تمام آن بیست و پنج میلیون شیعه مظلوم نیجریه ای جزم کرده اند.

هرچند خط مشیِ سازمان های مدعی حقوق بشر در سانسور تعمدی وضعیت مسلمانان در آفریقا و سایر نقاط جهان مسبوق به سابقه و قابل پیش بینی بود اما آنچه در این میان غیرقابل پیش بینی می نماید مواضع منفعلانه وزارت امور خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت ترور شیمیایی شیخ زکزاکی

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت ترور شیمیایی شیخ زکزاکی