مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 14:432019-07-13دانش

رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران


مراسم رونمایی از پایگاه های اطلاعات «دا» (دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان) و «اصطلاح نامه های علمی و فنی» با حضور دکتر مسعود برومند، - مراسم رونمایی از پایگاه های اطلاعات دا (دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان) و اصطلاح نامه های علمی و فنی با حضور دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری و دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دوشنبه 24 تیرماه 1398، در ایرانداک برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان از گزارش های کلیدی تحلیلی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) است که 30 سنجه کلیدی را درباره انتشارات ایرانیان در نمایه نامه های واس و اسکوپوس پایش می کند.

دانش ایران تنها گزارش تحلیلی است که داده های نمایه نامه های واس و اسکوپوس را در هم می آمیزد و پس از حذف هم پوشانی ها به پایش این سنجه ها می پردازد.

سنجه هایی که در سامانه دانش ایران آمده اند در پنج گروه دسته بندی شده اند: آمار انتشارات علمی، مشارکت علمی مؤسسه ها، مشارکت علمی ایران در جهان، نسبت انتشارات علمی به شاخص هایی همانند جی.

دی.

پی و بودجه تحقیق و توسعه ، و تأثیر انتشارت علمی برای تحلیل انتشارت علمی ایران، نام نزدیک به شش هزار مؤسسه بررسی و یک دست شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران

رونمایی از پایگاه های اطلاعات دانش ایران