مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 تیر 1398 ساعت 14:032019-07-02سياسي

خلاءهای قانونی در رابطه با شاخص های ایثارگران باید مرتفع شود


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خلاءهای قانونی در رابطه با شاخص های ایثارگران مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی وقفچی در جلسه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان طارم، با بیان اینکه چالش های پیش روی کشور یک امر طبیعی است، اظهار کرد: با برنامه ریزی منسجم می توانستیم از این چالش ها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین عوامل در تسریع روند توسعه ایثار، فداکاری، گذشت و ترجیح منافع ملی و منافع مردم به منافع شخصی است، ادامه داد: کسانی که در جبهه های جنگ حضور یافتند نمونه بارز این افراد هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر جامعه ای که افراد ایثارگر و فداکار بیشتری داشته باشد، قطعا در دست یابی به توسعه موفق تر خواهد بود.

وقفچی یادآور شد: آنچه که امروز مهم به نظر می رسد، این است که باید به این سوال پاسخ دهیم که آیا امروز هم به شاخص های ایثارگری و ایثارگران در جامعه نیاز داریم؟ اگر پاسخ مثبت است باید این افراد را پیدا کرده و نسبت به شناسنامه دار کردن آنها اقدام و از ظرفیتشان در بحث برون رفت کشور از چالش های موجود استفاده کنیم.

نماینده زنجان با تاکید بر اینکه باید خلاءهای قانونی در رابطه با شاخص های افراد ایثارگر مرتفع شود، تصریح کرد: در عمل باید بتوانیم دین خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاءهای قانونی در رابطه با شاخص های ایثارگران باید مرتفع شود

خلاءهای قانونی در رابطه با شاخص های ایثارگران باید مرتفع شود