مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 تیر 1398 ساعت 11:282019-06-28ورزشي

شکست صادقی، محمدی و محبی در دور نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد


رقابت های دور نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با شکست برخی نفرات با تجربه تیم ملی برابر کشتی گیران جوان همراه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان 65، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم برای شناخت نفرات تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2019 در سالن 12 هزار نفری آزادی و در میان استقبال خوب تماشاگران علاقمند به کشتی آغاز شد.

* شکست صادقی و بیابانی در دور نخست این رقابت ها و در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی برابر پیمان بیابانی دارنده طلای جوانان جهان با نتیجه نزدیک 3 بر 2 پیروز شد.

در دیگر دیدار این وزن امیر محمد یزدانی کشتی جوان و با آتیه تیم ملی و دارنده مدال نقره نوجوانان جهان برابر ایمان صادقی با تجربه سال ها حضور در تیم ملی و قهرمان جوانان جهان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

در حالیکه داور 2 امتیاز به صادقی در لحظه پایانی داده بود با بازبینی فیلم این دو امتیاز از وی گرفته شد که وی نیز در اعتراض اقدام به ترک تشک کشتی کرد که با کارت زرد داور روبرو شد.

* شکست نایب قهرمان جهان برابر نخودی اما در وزن 74 کیلوگرم سید احمد محمدی کشتی گیر شاخص ایران و دارنده مدال های نقره و برنز جهان پس از 3 سال دوری از تیم ملی بدلیل عمل جراحی و دور بودن از شرایط مطلوب بدنی، برابر محمد نخودی جوان که بتازگی از رده نوجوانان وارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست صادقی، محمدی و محبی در دور نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

شکست صادقی، محمدی و محبی در دور نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد