مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 15:132019-06-27سياسي

مواد مخدر و سرقت جرائم حدود 80 درصد از زندانیان استان


مدیر کل زندان‎ها و اقدامات تامینی استان یزد با بیان این که مواد مخدر و سرقت عمده جرائم مددجویان مجموعه زندان ‎ های این استان است، از کاهش 25 درصد جمعیت کیفری زندان‏‏های استان به دنبال فرمان عفو مقام معظم رهبری بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا ذوالفعلی نژاد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در نشست خبری با خبرنگاران که در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید مصطفی احمدی روشن کانون اصلاح و تربیت استان یزد برگزار شد، اعلام کرد: استان یزد در حال حاضر دارای دو زندان در مرکز استان، یک زندان در شهرستان اردکان، دو بازداشتگاه در شهرستان های خاتم و ابرکوه و یک کانون اصلاح و تربیت در مرکز استان است.

وی با بیان این که 96 درصد از زندانیان استان را مرد تشکیل می‎دهد، افزود: بیشترین زندانیان استان یعنی 57 درصد آنها مربوط به جرائم مواد مخدر هستند و بعد از آن سرقت با فراوانی 21 درصد بیشترین مددجویان زندان های استان را به خود اختصاص داده اند.

وی یکی از مهمترین اهداف سازمان زندان‎‎ها در کنار اقدامات تامینی را اهتمام به موضوع اصلاح و تربیت آنها از طریق متنبه کردن و ارائه آموزش های لازم به آنها جهت بازگشت سالم آنها به جامعه ذکر کرد و گفت: البته موضوعات پیشگیری و اصلاح زندانیان یک مقوله فراقوه‎‎ای و فرابخشی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر و سرقت جرائم حدود 80 درصد از زندانیان استان

مواد مخدر و سرقت جرائم حدود 80 درصد از زندانیان استان