مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 16:482019-06-24سياسي

چرا «مادر» امشب روی صحنه نمی رود؟


ما از طریق بسته شدن سایت فروش بلیت نمایشمان متوجه شدیم امشب (3 تیر) اجرا نداریم اما هنوز توضیحی مبنی بر علت این اتفاق به ما داده نشده است.

- کارگردان نمایش مادر بیان کرد: ما از طریق بسته شدن سایت فروش بلیت نمایشمان متوجه شدیم امشب (3 تیر) اجرا نداریم اما هنوز توضیحی مبنی بر علت این اتفاق به ما داده نشده است.

علی احمدی در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: من هم علت اینکه امشب نمایشمان روی صحنه نخواهد رفت را نمی دانم و هنوز برای خودم سوال است که چرا چنین تصمیمی گرفته شده است، طبیعتا این اتفاق اصلا خوشایند ما نیست اما چیزی با عنوان توقیف نمایش مطرح نشده است.

او درباره نحوه مطلع شدن از این اتفاق گفت: من متوجه شدم سایت فروش بلیت مان بسته شده و در نهایت از طریق خود سایت و پیام هایی که در اینستاگرام دریافت کرده بودم، فهمیدم که این اتفاق افتاده است.

بر این اساس هنوز توضیحی به ما داده نشده است.

کارگردان نمایش مادر افزود: بعد از اینکه متوجه این اتفاق شدیم به مرکز هنرهای نمایشی مراجعه کردیم و به آقای خسرو احمدی به عنوان تهیه کننده اثر گفته شد نمی توانید امشب اجرا داشته باشید اما هنوز علت این تصمیم و اینکه تا کی نمی توانیم نمایش را روی صحنه ببریم مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «مادر» امشب روی صحنه نمی رود؟

چرا «مادر» امشب روی صحنه نمی رود؟