مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 خرداد 1398 ساعت 14:112019-06-21سياسي

کوچکی نژاد: دولت ارزیابی مناسبی از پژوهشکده ها و پژوهش سرا ها ندارد


جبار کوچکی نژاد نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره تعطیلی برخی پژوهش سرا ها بیان کرد: - نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به فعالیت برخی پژوهشکده ها گفت: متاسفانه دولت برای عملکرد پژوهشکده ها و پژوهش سرا ها ارزیابی درستی ندارد.

جبار کوچکی نژاد نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره تعطیلی برخی پژوهش سرا ها بیان کرد: بسیاری از پژوهشکده ها فقط بودجه دریافت می کنند و عملا خروجی علمی تحقیقاتی لازم را ندارند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دولت در این مورد ارزیابی درستی ندارد، ادامه داد: اعتقاد داریم که دولت باید پژوهشکده ها و پژوهش سرا ها را ارزیابی کند تا عملکرد آن ها تقویت شود و بودجه های آن ها به نحو مطلوب و با خروجی مطلوب مصرف شود.

نائب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بحث ادغام و یکپارچه سازی دانشگاه ها یکی از بحث های مورد توجه کمیسیون است چرا که مثلا در برخی استان ها 5 دانشگاه با 5 هیئت امنای جداگانه داریم که ضمن تصمیم گیری های متفرقه، هدر رفتن بودجه را نیز در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکی نژاد: دولت ارزیابی مناسبی از پژوهشکده ها و پژوهش سرا ها ندارد

کوچکی نژاد: دولت ارزیابی مناسبی از پژوهشکده ها و پژوهش سرا ها ندارد