مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 خرداد 1398 ساعت 15:552019-06-19ورزشي

احمدی: وزارت ورزش و جوانان مشارکت ویژه ای در برنامه های دهه کرامت دارد


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هماهنگی دهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی جاده ولایت که عصر امروز(چهارشنبه) برگزار شد، گفت: برنامه جاده ولایت هم به لحاظ فرهنگی و هم از نظر توسعه ورزش همگانی یک الگوی موفق است.

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در نشست هماهنگی دهمین جشنواره فرهنگی - ورزشی "جاده ولایت" که عصر امروز(چهارشنبه) برگزار شد، گفت: برنامه جاده ولایت هم به لحاظ فرهنگی و هم از نظر توسعه ورزش همگانی یک الگوی موفق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید احمدی با بیان اینکه در دهه کرامت مجموعه ای از برنامه ها در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک دستگاه به ایجاد فضای شور و نشاط در بین مردم از طریق ورزش همگانی مشارکت می کند.

وی افزود: امسال دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با نام امام رضا برگزار می شود، گفت: باید با کمک این جشنواره برای ترویج فرهنگ ادبی و رضوی اقدامات مؤثر انجام شود.

احمدی در پایان تاکید کرد: این جشنواره فرهنگی یادآور مسیر حرکت امام رضا از زمان ورود به ایران تا رسیدن به مشهد مقدس است که با همکاری سایر دستگاه ها باید برنامه های جذاب و کیفی را در طول مسیر برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: وزارت ورزش و جوانان مشارکت ویژه ای در برنامه های دهه کرامت دارد

احمدی: وزارت ورزش و جوانان مشارکت ویژه ای در برنامه های دهه کرامت دارد