مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 09:452019-06-11سياسي

تذکر قاضی مسعودی مقام به رییس اوین به دلیل تاخیر در اعزام متهمان به دادگاه


در هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز، قاضی مسعودی مقام گفت: تاخیر در برگزاری جلسات قبلی و امروز دادگاه به دلیل تأخیر در اعزام زندانیان بود که تذکرات لازم را به رییس زندان اوین داده ایم.

- در هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز مطرح شد تذکر قاضی مسعودی مقام به رییس اوین به دلیل تاخیر در اعزام متهمان به دادگاه در هفتمین جلسه رسیدگی به پرونده هادی رضوی و احسان دلاویز، قاضی مسعودی مقام گفت: تاخیر در برگزاری جلسات قبلی و امروز دادگاه به دلیل تأخیر در اعزام زندانیان بود که تذکرات لازم را به رییس زندان اوین داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز ضمن تفهیم مفاد مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری اظهار کرد: تأخیر جلسات قبل و جلسه امروز به دلیل تأخیر در اعزام زندانیان بود که تذکرات لازم را به رییس زندان اوین داده ایم و مجدداً این موضوع رسیدگی خواهد شد.

ایشان موظف هستند زندانیان را به موقع و سر ساعت اعزام کنند.

وی ادامه داد: سید هادی رضوی جلسه گذشته آخرین دفاعیات خود را نسبت به اتهامات انتسابی بیان کرد و در حال حاضر وکیل مدافع ایشان دفاعیات خود را بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر قاضی مسعودی مقام به رییس اوین به دلیل تاخیر در اعزام متهمان به دادگاه

تذکر قاضی مسعودی مقام به رییس اوین به دلیل تاخیر در اعزام متهمان به دادگاه