مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 خرداد 1398 ساعت 03:302019-06-11اقتصادي

در این عطاری ها متادون می دهند!


رییس اتحادیه عطاران و حناساب یزد که از پاسخگو نبودن مسئولان استان در قبال مشکلات این صنف گلایه دارد، اعلام می کند: قریب 100 عطاری با سوءاستفاده از افکار عمومی و در سایه ی بی توجهی مسئولان، - اقدام به عرضه اقلام غیرمجاز مانند داروهای ترک اعتیاد، متادون و قرص های لاغری و چاقی با طرح کاربری های اغراق آمیز و دروغ می کند.

مهدی شکوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار مکند: متأسفانه صنف عطاران و حناساب درگیر مشکلاتی است که بارها آن را به منظور ارائه راهکار و برطرف شدن با مسئولان اتاق اصناف، سازمان صمت و استانداری مطرح کرده ایم اما تاکنون با بی اعتنایی مسئولان و رفع نشدن آنها مواجه بوده ایم.

وی تصریح می کند: متأسفانه واحدهای تحت پوشش اتحادیه، مشکلات متعددی دارند که همگی برگرفته از عدم مدیریت صحیح مسئولان مربوطه است.

شکوری از تداخل صنفی فعالان این اتحادیه و دست فروشان به عنوان یکی از مشکلات عمده یاد می کند و می گوید: متأسفانه دستفروشان بعضاً به صورت عمده یا خرده نسبت به فروش برخی از اقلام مربوط به اتحادیه عطاران از جمله عناب اقدام می کنند و در این حین نیز گاهاً با بکارگیری برخی از تعابیر دروغین و قیمت هایی به مراتب بالاتر از افکار عمومی سو استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این عطاری ها متادون می دهند!

در این عطاری ها متادون می دهند!