مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 خرداد 1398 ساعت 13:102019-06-01سياسي

راه اندازی مونوریل قم، دوباره در دستور کار


در نشست بررسی مسائل و مشکلات تکمیل مترو و مونوریل قم، راه اندازی مونوریل بار دیگر در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست بررسی مسائل و مشکلات تکمیل مترو و مونوریل قم با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان استان قم در مجلس، مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و دولت در مجلس شورای اسلامی برگزارشد.

دکتر علی لاریجانی در این نشست با اشاره به مشکلات تکمیل مونوریل قم، تصریح کرد: ابتدا باید فاز یک این پروژه افتتاح و سپس درباره مابقی آن تصمیم گیری شود.

رییس مجلس شورای اسلامی، در ادامه، تکمیل پروژه متروی قم را مورد توجه قرار داد و گفت: پایه و اساس قرارداد متروی قم از ابتدا مستحکم و صحیح بنا نهاده نشده است.

لاریجانی، با بیان اینکه پروژه متروی قم به قرارگاه خاتم الانبیاء تحمیل شده است، افزود: فعالیت تکمیل پروژه متروی قم باید براساس مدلی که برای متروی مشهد اقدام شده عملیاتی شود.

احمد امیرآبادی فراهانی در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مقرر شد که حدود 370 میلیارد تومان منابع موردنیاز برای افتتاح فاز یک مونوریل قم تا حرم حضرت معصومه (س) تامین شود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مونوریل قم، دوباره در دستور کار

راه اندازی مونوریل قم، دوباره در دستور کار