مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 19:012019-05-25دانش

دانشگاه گلستان ظرفیت ساخت علمی روستا های سیل زده را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی همکاری علمی و فنی دانشگاه گلستان در بازسازی روستا های آسیب دیده از سیل با حضور فرهاد یغمایی، - رییس دانشگاه گلستان گفت: دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه گلستان این توانایی را دارند که در ساخت شهر و روستا های سیل زده بر اساس ساختار های علمی و به روز دنیا مشارکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست تخصصی همکاری علمی و فنی دانشگاه گلستان در بازسازی روستا های آسیب دیده از سیل با حضور فرهاد یغمایی، رییس دانشگاه گلستان، سعیدرضا جندقیان، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور، علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شورا های استانداری گلستان و اعضای کارگروه تخصصی سیل دانشگاه گلستان برگزار شد.

در این نشست یغمایی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رفع مشکلات برای توسعه پایدار ضروری است، گفت: دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه گلستان این توانایی را دارند که در ساخت شهر و روستا های سیل زده بر اساس ساختار های علمی و به روز دنیا مشارکت داشته باشند.

در ادامه این نشست جندقیان، معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: تاکنون رفتار فنی ما در مقابل بحران های کشور علمی نبوده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه گلستان ظرفیت ساخت علمی روستا های سیل زده را دارد

دانشگاه گلستان ظرفیت ساخت علمی روستا های سیل زده را دارد