مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 16:402019-05-25دانش

تولید باتری لیتیوم یون برای ایمپلنت های مغزی در دانشگاه امیرکبیر


محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند با اجرای یک طرح پژوهشی نوع جدیدی از باتری لیتیوم یون برای ایمپلنت های مغزی را با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این دانشگاه طراحی و تولید کنند.

- تولید "باتری لیتیوم یون" برای ایمپلنت های مغزی در دانشگاه امیرکبیر عکس آرشیوی است محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شدند با اجرای یک طرح پژوهشی نوع جدیدی از "باتری لیتیوم یون" برای ایمپلنت های مغزی را با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این دانشگاه طراحی و تولید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهران جوانبخت، عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و مجری این طرح تحقیقاتی با بیان اینکه امروزه باتری لیتیوم یون به عنوان مناسب ترین گزینه برای توان دهی ابزارهای قابل کاشت در مغز مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار کرد: در اجرای این طرح مطالعاتی پژوهشی که تاکنون با 75 درصد پیشرفت همراه بوده است، یک تیم پنج نفری از پژوهشگران مشارکت دارند.

وی افزود: طراحی و ساخت باتری لیتیوم یون برای ایمپلنت های مغزی بخشی از پروژه ملی طراحی و ساخت سیستم ایمپلنت مغزی است که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با حمایت ستاد علوم شناختی درحال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید باتری لیتیوم یون برای ایمپلنت های مغزی در دانشگاه امیرکبیر

تولید باتری لیتیوم یون برای ایمپلنت های مغزی در دانشگاه امیرکبیر