مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 خرداد 1398 ساعت 14:112019-05-25دانش

معتمدی: برنامه های اصلاح ساختاری در دانشگاه امیرکبیر پیگیری می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن با اشاره به همکاری ایمیدرو در زمینه همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، - رییس دانشگاه امیرکبیر در شانزدهمین همایش مهندسی معدن گفت: با توجه به پیگیری اصلاحات ساختاری، هر دانشکده ای که حوزه مطالعاتی شان به یکدیگر نزدیک باشد، در قالب یک پردیس فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سیداحمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر در شانزدهمین همایش علمی مهندسی معدن با اشاره به همکاری ایمیدرو در زمینه همکاری با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، گفت: در این راستا تفاهم نامه ای میان ایمیدرو و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به امضا رسیده است و امیدواریم این تفاهم نامه زمینه ای برای همکاری های بیشتر باشد.

معتمدی با اشاره به سابقه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه های آموزشی و پژوهشی اظهار کرد: این دانشگاه دارای بیش از 14 هزار دانشجو، 18 دانشکده و 4 واحد استانی است و به عنوان قدیمی ترین دانشگاه فنی کشور به شمار می رود.

وی با بیان اینکه این دانشگاه جز معدود دانشگاه های کشور است که رشته مهندسی معدن را راه اندازی کرده است، ادامه داد: این دانشکده پیشنهاد کرد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتمدی: برنامه های اصلاح ساختاری در دانشگاه امیرکبیر پیگیری می شود

معتمدی: برنامه های اصلاح ساختاری در دانشگاه امیرکبیر پیگیری می شود