مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 12:152019-05-22اقتصادي

گلایه های حوله بافی های دهکده نساجی ایران


مدیرعامل شرکت تعاونی شقایق وصال رویین در شهرستان اسفراین گفت: حوله بافی یکی از مشاغل خانگی در دهکده نساجی ایران (روستای رویین در شهرستان اسفراین) است و متاسفانه از سال گذشته این صنعت با مشکلات متعددی مواجه است.

- مدیرعامل شرکت تعاونی شقایق وصال رویین در شهرستان اسفراین گفت: حوله بافی یکی از مشاغل خانگی در دهکده نساجی ایران (روستای رویین در شهرستان اسفراین) است و متاسفانه از سال گذشته این صنعت با مشکلات متعددی مواجه است.

هاجر بزرگی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با تصریح بر اینکه مشکلات حوله و چادرشب بافان در این روستا نه تنها کم نشده بلکه اضافه نیز شده است، اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی کارگاه های حوله و چادر شب بافی، در این منطقه کمبود نخ است.

وی افزود: در گذشته هر زمان که به کارخانه های مربوطه در تهران تماس گرفته می شد هر میزان نخ با هر رنگ بندی در اختیار ما قرار داده می شد اما هم اکنون این گونه نیست.

بزرگی ادامه داد: در گذشته سفارش های این کارگاه به صورت تناژ و با رنگ بندی های مختلف بود اما هم اکنون نخ با دو سه نوع رنگ بندی می آید که آن نیز از کیفیت لازم برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر قیمت ها از یک سفارش تا سفارش بعدی افزایش می یابد و این امر نیز تبدیل به یک معضل اساسی شده و قیمت نخ های مخمل از 40 هزار تومان به 70 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های حوله بافی های دهکده نساجی ایران

گلایه های حوله بافی های دهکده نساجی ایران