مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:402019-05-21اقتصادي

زیبارویان تا کی میهمان خراسان جنوبی هستند؟


مدتی است میهمانان ناخوانده زیبا در سطح مرکز استان به پرواز درآمدند اما مردم و به ویژه کشاورزان از دیدن این همه پروانه هم تعجب کرده و هم کمی نگران هستند که به محصولاتشان آسیبی وارد شود اما حقیقت این است که این پروانه ها هیچ گونه آسیبی برای محصولات کشاورزی .

- مدتی است میهمانان ناخوانده زیبا در سطح مرکز استان به پرواز درآمدند اما مردم و به ویژه کشاورزان از دیدن این همه پروانه هم تعجب کرده و هم کمی نگران هستند که به محصولاتشان آسیبی وارد شود اما حقیقت این است که این پروانه ها هیچ گونه آسیبی برای محصولات کشاورزی ندارند و با پایان یافتن فصل بهار تعدادشان کمتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مدتی است که در سطح شهر بیرجند و شهرستان های استان، جمعیت زیادی از پروانه ها دیده می شوند که آسمان شهر را رنگین کرده اند.

از اواسط دی ماه پارسال، حضور جمعیت بالایی از این پروانه ها در جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط سازمان محیط زیست گزارش شده بود.

جمعیت آن ها با گرم ترشدن فصل و رفتن به سمت بهار در عرض های شمالی تر بیشتر و پیش بینی شد که با بهاری شدن مناطق شمالی کشور، پروانه ها در تمام این مناطق به وفور یافت شوند.

حتی این موضوع باعث شده تا در چند روز گذشته کارشناسان محیط زیست، دلایل مختلفی را عامل وقوع این اتفاق بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیبارویان تا کی میهمان خراسان جنوبی هستند؟

زیبارویان تا کی میهمان خراسان جنوبی هستند؟