مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 09:562019-05-18سياسي

ملاحظات انتخاباتی نمایندگان را برای استیضاح وزیر علوم سست می کند


جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره نتیجه استیضاح وزیر علوم، - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برخی نمایندگان به دلایل ملاحظات انتخاباتی تمایلی به استیضاح وزرا به ویژه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ندارند.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره نتیجه استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: یکی از مشکلات دوره فعلی مجلس شورای اسلامی این است که فراکسیون قدرتمندی ندارد که بتواند با رای منسجم، نظر فراکسیون های دیگر را نیز به سمت خود بکشد و تزلزل در فراکسیون های مجلس زیاد است.

کوچکی نژاد در پاسخ به این سوال که چرا ابتدا نمایندگان برای استیضاح وزیرعلوم اقدام کردند، اما سپس رای خود را پس گرفتند، ادامه داد: هرچه به پایان این دوره از مجلس نزدیک می شویم، نمایندگان برای رای آوردن در مجلس آتی به قدرت و منابع دولت بیشتر نیاز پیدا می کنند لذا تمایلی به استیضاح ندارند و وزرا هم کار خود را به همان روال گذشته پیش می برند و اشتباهات خود را تکرار می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای استیضاح برخی وزرا مثل وزیر علوم تعدادی امضا وجود دارد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظات انتخاباتی نمایندگان را برای استیضاح وزیر علوم سست می کند

ملاحظات انتخاباتی نمایندگان را برای استیضاح وزیر علوم سست می کند