مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 09:452019-05-12بين الملل

پسر موشکی کیم جونگ اون تهدیدی جدید برای نیروهای آمریکایی


جدیدترین آزمایش های موشکی کره شمالی نشان می دهد که این کشور یک موشک جدید را ساخته که به آسانی پنهان می شود، به سختی ساقط می شود و قابلیت هدف قرار دادن کره جنوبی را نیز دارد.

- "پسر موشکی" کیم جونگ اون تهدیدی جدید برای نیروهای آمریکایی جدیدترین آزمایش های موشکی کره شمالی نشان می دهد که این کشور یک موشک جدید را ساخته که به آسانی پنهان می شود، به سختی ساقط می شود و قابلیت هدف قرار دادن کره جنوبی را نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، آزمایش های انجام شده از سوی کره شمالی که روز پنجشنبه و شنبه گذشته صورت گرفت، پرتاب موشک های بالستیک کوتاه برد با سوخت جامد بود که شبیه به موشک های اسکندر روسیه است.

بر اساس گزارش مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل، به اصطلاح پسر موشکی کره شمالی یک سیستم نبرد به شدت انعطاف پذیر است که برای حمله به واحدهای نظامی طراحی شده و قابلیت حمل کلاهک های اتمی را دارد.

در حالی که توجه بین الملل بر تلاش های کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در به دست آوردن موشک های بالستیک بین قاره ای با قابلیت حمله به آمریکا معطوف است، تسلیحات کوتاه برد این کشور یک تهدید جدی تر علیه کره جنوبی و 28 هزار و 500 نیروی آمریکایی مستقر در این کشور قلمداد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر موشکی کیم جونگ اون تهدیدی جدید برای نیروهای آمریکایی

پسر موشکی کیم جونگ اون تهدیدی جدید برای نیروهای آمریکایی